Jaké nás čekají společné kroky

K získání zaměstnanecké karty vás dovedeme ve třech krocích

S námi vše zvládnete ve třech jednoduchých krocích. Vše, co se za nimi skrývá za vás zařídíme my. V rámci každého kroku budete podrobně informování o fázi procesu. 

1. krok

Zařízení potřebných dokumentů

Po udělení plné moci si opatříme veškeré nutné podklady. Během tohoto procesu si vyžádáme údaje o samotných pracovnících, na základě kterých vytvoříme potřebné dokumenty pro podání žádosti o zaměstnaneckou kartu. 

2. krok

Termín pro převzetí vstupního víza

Poté bude vašim pracovníkům stanoven termín pro převzetí vstupního víza, na základě kterého přicestují do České republiky. Po příjezdu musí splnit další povinnosti – o všech vás budeme včas informovat a provedeme vás jimi.

3. krok 

Potvrzení o splnění a nástup

Poté bude vydáno potvrzení o splnění podmínek pro vydání karty. Na základě toho mohou zaměstnanci započít s výkonem práce, aniž by fyzicky drželi zaměstnaneckou kartu. Ta bude vydána Ministerstvem vnitra.

Chcete využít našich služeb?

Stačí vyplnit jednoduchý poptávkový formulář níže. My se vám obratem ozveme zpět s návrhem možných řešení vaší situace.